Ledige stillinger

Vi søger altid trænere...... vi er en stor klub med 1400 medlemmer så derfor opstår der hele tiden interessante muligheder... lad os høre fra dig hvis du har nogle konkrete ønsker til hvad du gerne vil træne...

Er du en dygtig erfaren træner eller har du spillet fodbold i mange år, gerne i VSB, går f.eks i gymnasiet eller holder et sabbat år, eller du har måske sat din egen fodbold på standby så du har tiden til at være træner. Så er du en oplagt kandidat til et trænerjob. Lad os høre fra dig.

Vi er kommet i den gunstige situation at flere og flere medlemmer ønsker at spille fodbold i VSB, og det er godt. Men, flere spillere og flere hold kræver også trænere og assistenter. Vi søger aktivt alle steder og håber også, at der blandt vores egne medlemmer og forældre er nogen som har tid og lyst eller kender nogen.

Trænere
Vi søger personer fra 16-18 år og opefter som kan tage ansvaret for et hold. Vi foretrækker klart trænere med erfaring og uddannelse, men det er ikke et krav. Og ellers tilbyder vi forskellige træner kurser løbende i klubben, som vi selvfølgelig betaler for. Et trænerjob kræver minimum 4-6 timer om ugen i form af 1-2 træningspas og evt ugentlige kampe. Hvis du ikke har mulighed for at tage kampene kan den opgave deles eller helt overdrages til andre, som vi kalder kampholdledere, så du alene skal fokusere på de 1-2 træningspas om ugen.

Vi tilbyder gode trænerforhold, rigeligt med udstyr, god organisering af klubben, god klubøkonomi, passende træner godtgørelse for alle trænere, ligebehandling af alle hold uanset niveau og køn og mulighed for videre uddannelse.

Assistenter
Vi søger assistenter fra U15 og opefter, der kan hjælpe en træner eller være træner for et hold. Du skal selv være aktivt medlem af VSB. Der er ikke krav om forudgående uddannelse, det sørger vi for. Men du skal have talent for at lære videre, da vi forventer du kan agere meget selvstændigt og ansvarsfuldt. Vi forventer, at du er klar til at tage ansvar, møder til tiden, melder afbud i god tid, engagerer dig i spillerne og arbejder for, at de udvikler deres spil. Du skal være glad for børn, venlig, smilende, pligtopfyldende og parat til at lære fra dig. Det vil kunne være fra 2-6 timer ugentligt, afhængigt af hvad du har mulighed for.

Hvad er der i det for dig?
Vores trænere får en passende løn for deres indsats ud fra en standard VSB-takst.

For vores ungdomsassistenttrænere er lønnen fornuftig og et rigtig godt alternativ til andre fritidsjobs. Her kan du koble fritidsinteresse og job sammen, og arbejde med noget, du godt kan lide. Vi tilbyder dig også træneruddannelse både internt og eksternt. Derudover tilbyder vi forskellige aktiviteter sammen med de andre ungtrænere i klubben.
For dit CV er det at være træner i en forening et væsentligt plus, som arbejdsgivere ser meget positivt på, når du skal videre ud i erhvervslivet.

Ja, det kunne da godt være noget mig, hvad så nu?
Skriv til vsb@vsb-fodbold.dk og lad os se på mulighederne.

Klubnyt 25. april kl. 20:42
Nyt æresmedlem VSB's nye æresmedlem Preben Önnerth
21. marts kl. 16:42 VSB har indgået samarbejde med OK tank
29. november kl. 15:33 Mød VSB`s nye senior 1 træner, Thomas Asacanius